Tvorba filmu

Tvorba filmu Avatar začala již v roce 1966, kdy režisér James Cameron oznámil, že by chtěl vytvořit film s názvem AVATAR – sci-fi film, který by vypadal naprosto realisticky s počítačově vytvořenými scénami. Měl již v hlavě představu, jak takový film vytvořit. Například věděl, že tvorba filmu bude obsahovat Na’vi – primitivní mimozemskou rasu, jehož členové budou svítivě modří a vysocí. Tito mimozemšťané budou žít na planetě Pandora v lásce a míru. Nicméně se brzy ukázalo, že tvorba filmu nebude z technických důvodů možná, pokud tedy režisér neustoupí od svých očekávání. Až v říjnu 2009 kdy skupina výzkumně-uměleckých pracovníků jako je Dan Lemmon a Andy Jones si na dva týdny vzali dovolenou jenom proto, aby se znovu mohli zaobírat myšlenkou Avatara. Spolu s více jak devíti sty dalšími pracovníky ty dva týdny nepřetržitě pracovali na vytvoření tohoto filmu. Na filmu Avatar pracovalo studio Weta Digital, které má za sebou práci například na filmu Pán prstenů a dalších úspěšných filmů. Toto studio vytvořilo pro Avatar více jak 1 800 stereoskopických a realistických vizuálních efektů. Ve své podstatě stroje a pohybující se přístroje jsou ve filmu přetvořeny tak realisticky, že dokonale stírají hranici mezi realitou a divákovou imaginací. Weta Digital studio pro tento film vynalezlo nový svalový systém Na’vi obyvatel. Vynalezlo technologie, které simulují realitu co nejpřesněji. Zároveň také toto studio muselo vymyslet zjednodušený muskulární systém, který by nebylo tak složité napodobit, ale zároveň, který by bylo možné realisticky animovat, aby divák nepřišel o reálný zážitek. Bylo nutné vymyslet nového mimozemšťana Na’vi – který by byl podobný člověku, protože jinak by ho diváci tak neobdivovali, ale zároveň tak jednoduchý, aby ho jeho tvůrci byli schopni realizovat. A jak se líbí vám animace Weta Digital studia?

(Visited 115 times, 1 visits today)